لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
خط هافبک 3 نفره شامل خدیرا ، پیانیچ و هرنانس خواهد بود ، ایگوایین بازی می کند ( تکمیلی )

خط هافبک 3 نفره شامل خدیرا ، پیانیچ و هرنانس خواهد بود ، ایگوایین بازی می کند ( تکمیلی )

ماسیمیلیانو الگری اعتراف می کند که یوونتوس باید 3 امتیاز را به خانه ببرد. بیانکونری بازی اولش را در خانه برابر سویا مساوی کرد و حالا دیگر نمی توانند برابر دینامو لغزش دیگری داشته باشند.

 

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار یوونتوس و دیناموزاگرب، الگری به خبرنگاران گفت:

 

اول باید 3 امتیاز بگیریم، بعد خواهیم دید. ما بازی به بازی پیش می رویم. در حال حاضر نمی دانیم برای اول و دوم شدن چند امتیاز نیاز است، تنها می دانیم که فردا بازی دشواری داریم چرا که بازی کردن در اروپا همواره سخت است. بردن بازی های خارج از خانه هرگز آسان نیست. ما باید فردا به شیوه ی درستی با بازی کنار بیاییم و مهم تر از همه با عملکردمان 3 امتیاز را به خانه بیاوریم. آیا ممکن است ماریو مانژوکیچ و مارکو پیاتسا از ابتدا به میدان بروند؟ من هنوز سیستم بازی را مشخص نکرده ام، اما به این شکل نیست که تنها دو بازیکنی که قبلا برای دینامو بازی کرده اند می توانند فردا فیکس باشند.

 

مکس ادامه داد:

 

تصمیم گیری برای بازی فردا اول و مهم تر از همه بر مبنای وضعیت آمادگی بدنی بازیکنان و هم چنین خود بازی است و اینکه کسانیکه روی نیمکت هستند حتما نیاز دارند که به بقیه کمک کنند، چرا که مطمئنم در بازی فردا مثل همه ی بازی ها مورد نیاز واقع خواهند شد. فردا در عین حال ششمین بازی است که ما با فاصله ی زمانی کم بازی خواهیم کرد، بنابرین طبیعی است که در حال حاضر عده ای کمی خسته باشند، چرا که چرخه های اینچنینی یک بار در سال پیش می آید. سال قبل هم چنین اتفاقی افتاد، جایی که ما 3 و یا 4 بازی را در فاصله ی دو روز بینشان بازی کردیم. بنابرین فردا بازی است که باید به دقت و تمرکز بالا به مصافش برویم، به خصوص که تنها 95 دقیقه وقت داریم تا پیروزی را به خانه ببریم.

 

گفته می شد که پاتریس اورا می تواند در طول بازی در سیستم دفاع 3 نفره به صورت تعویضی وارد شود، اما الگری چنین چیزی را تایید نمی کند:

 

اورا می تواند یار جایگزین باشد، اما در عین حال می تواند از ابتدا به میدان برود، چرا که الکس ساندرو در 5 بازی از 6 بازی اخیر به میدان رفته است. طبیعی است که اورا بتواند به عنوان یکی از 3 دفاع اخر در پست کیه لینی بازی کند، چرا که هر دوی آنها چپ پا هستند و یا حداقل می تواند یکی از دو دفاع آخر باشد. در مورد خط میانی 3 نفره، ما هرنانس، خدیرا و پیانیچ را داریم، 3 هافبک، سه نام.

 

مکس افزود : 

 

طبیعی است که ایگوایین خصوصیات متفاوتی نسبت به مانژوکیچ دارد و ما باید یاد بگیریم که چطور او را بشناسیم ، بازیکنانی که به زمین می روند باید یاد بگیرند چطور او را بشناسند.در حال حا ر ما بعد از ۶ بازی ۱۵ امتیاز در لیگ داریم ، بعضی بازی ها را خوب بازی کردیم و بعضی ها را کمتر خوب بودیم.اما چیزی که می خواهم بگویم این است که همه این توهم را دارند که یوونتوس باید تمام بازی هایش را ۳-۰ برنده شود.با این حال من فکر می کنم یوونتوس باید دوباره پایش را در زمین محکم کند و کارا و مستحکم باشد.
واقعیت این است که برای بردن بازی ها باید تلاش کنید ، عرق ریزید ، رنج بکشید و خوب بازی کنید.اما بازی خوب مستقل از این است که بازی را ببرید و یا ببازید ، حتی اگر بازی را با ۵ گل اختلاف ببرید ، اگر بد بازی کرده باشید باید بازی تان را بهتر کنید.

 

آلگری تاکید کرد : 

 

این موضوعی است که بیشتر از هر چیزی من را آزار می دهد ، چرا که این توهم باعث سطحی بودن می شود و سطحی بودن به اشتباهات فراوان می انجامد.گواه آن هم بازی شنبه با پالرمو بود … تیم مشخصا بازی خوبی نداشت ، اما من این را می دانم ، همه ی ما این را می دانیم ، خود بازیکنان اول ، مهم تر از همه این را می دانند.اما سال قبل در پالرمو ما بازی ۳-۰ بردیم در حالیکه دو گل دیرهنگام در دقایق ۹۰ و ۹۴ به ثمر رساندیم.سال قبلش ، و حافظه ی من به عقب تر از آن قد نمی دهد ، ما ۱-۰ بردیم جایی که موراتا ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی گلزنی کرد.در حال حاضر یوونتوس بازی هایی که باید می برده ، برده است و ما باید دوباره کارا باشیم و نباید دچار گول بخوریم.نباید با این تصور که مجبوریم تمام بازی هایمان را ۳-۰ ببریم دچار عدم تمرکز بشوین ، چرا که هر کس چنین فکری می کند دارد خودش را فریب می دهد.فوتبال به این شکل عمل نمی کند.در نهایت ، قوی ترین تیم برنده می شود و برای برنده شدن شما باید در طول بازی قوی ترین باشید ، چه رقابت لیگ و چه در طول فصل ، نمی توانید به این فکر کنید که ۷ بازی پیاپی بازی خواهید کرد و در تمامشان از نظر تکنیکی بی نقص خواهید بود.من می فهمم که بازی های بوده است - و با شما موافقم - که تیم افتضاح بازی کرده است ، اما بازی هایی خواهد بود که تیم کمتر خوب خواهد بود ، بازی هایی که تیم برای پیروزی باید به اندازه ی دو و یا سه بازی زحمت بکشد.

 

الگری گفت که یووه همچون رئال مادرید و بایرن مونیخ بسته شده است ، آیا از گفتن این حرف پشیمان است؟

 

مطلقا خیر ، من هرگز دچار فریب خوردگی نشده ام چرا که در توهم زندگی نمی کنم ، فکر می کنم انسانی بسیار عملگرا و واقع بین باشم.در نهایت مهم نیست که شما در مورد خودتان چه فکری می کنید ، مهم این است که در عمل چه می کنید.در پایان فصل ، روز ۳۱ می ، خواهند نوشت که چه تیمی اول شده است.سال بعدش به یاد نمی آورید چ کسی دوم شده است ، شما برنده را به یاد می آورید.دو سال پیش در فینال لیگ قهرمانان با بارسلونا ، اینطور نیست که یادتان بیاید «اگر توز موقعیتش را گل می کرد چه می شد …» ، بارسلونا برد ، تمام شد.همین.۱۰ سال بعد خواهند نوشت «در فصل ۲۰۱۴-۱۵ یوونتوس قهرمان سری آ‌ شد ، یوونتوس قهرمان کوپا ایتالیا شد.» قهرمانان باقی خواهند ماند ، پس باید عملگرا باشید.من متوهم نیستم ، گفته بودم که اعتقاد دارم این تیم با این نفرات در حد آن تیم هاست ، اما نمی توانیم خودمان را گول بزنیم و فکر کنیم که باید هر بازی ۳-۰ ببریم ، چرا که هر کسی می تواند دچار مشکل شود.رئال مادرید دچار مشکل می شود ، بارسلونا دچار مشکل می شود.اگر هر بازی را ۳-۰ می بردیم ، آسان می بود ، اما این طور نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: